perjantai 15. elokuuta 2014

Et sitten tee kovinkaan pitkiä lenkkejä koiras kanssa?

Perheemme koira on sellainen koira, joka vähät välittää helteistä, lämmöstä, vesisateesta, räntä- tai lumisateesta ja jos on vähänkin pakkasen tuntuista, ei todellakaan saa sitä pitkälle lenkille.
Sohvaperuna.

Tässä yksi aamu taas vein koiraa ja hyvä että se teki tarpeensa, kun jo piti juosta sisään. Se koira ei juokse oikein muuten kuin silloin, kun haluaa sisään.

Iltapäivällä naapuri tuli taas aidan taakse koiransa kanssa. Tämä naapurihan vie koiraansa kolme kertaa päivässä tunnin lenkille, omien sanojensa mukaan.
"olen katsellut, ette sitten kovinkaan pitkiä lenkkejä tee koirasi kanssa."
Siis what? Tuijotin suu auki Tuuliviiriä.
"niin, että koirathan tarvitsee liikuntaa. Minä vien kolme kertaa päivässä ja tunnin lenkin. Mutta kyllä koira onkin sen jälkeen aivan naatti."

No hyvä sun koirille. Mun koira ei halua. Olen mä yrittänyt sen kanssa pidempää lenkkiä, ja kahden kilometrin jälkeen sainkin kantaa sen kotiin.  Ja ksavattajan mukaan mun koira on hyvässä kunnossa. Että jos koira on tyytyväinen ja kasvattaja on tyytyväinen, kai mä jotain teen oikein?

Ja mitä mä taas s**tana selitän sille?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti