maanantai 25. elokuuta 2014

Viestittelyä salaisen ihailijan kanssa

Edellisen viestin jälkeen vastausta ei kuulunut vähään aikaan. Mä olin kai vähän pettynyt, samaan aikaan helpottunut. Eipä tarvitse enää miettiä sitä.
Sitten se vastaus tuli.

"awww.wow.thats nice.u see nice and i just have a good feeling about u
i dont have kids and i am divorced and i am very interested in u"
prse.Se vastas. Mä olin kauhuissani. Mihin mä olen lähdössä?  Mä tulen olemaan niin, niin, in deep shit. Mua epäilyttää. Näistä on niin monta varoittavaa esimerkkiä ja usein lukee kaikenlaista höpöä, olen naimisissa, miksi tunkea kättään muurahaiskekoon? Rakastan perhettäni ja miestäni. Mikä mua vaivaa? Ja vastaan samalla kuitenkin:

"so, i check that the time there is 4 am. here it is 1pm. suffer insomnia? 

Mä katsoin kännykkäsovelluksen maailmanajasta Toronton aikaa, mistä väittä olevansa. Ja vastaus napsahti taas melko heti.

"i actually work in Europe been working here since my divorce so i believe we have same time "
Pask. Ensimmäinen ajatus, tulee mieleen. Mä aloin googlaamaan miehen nimeä. Ei mitenkään erikoinen nimi. Tulee tuloksia tuomituista huumeidenkäyttäjistä (jeii), lisäksi Google
ilmoittaa, että Osa tuloksista on ehkä poistettu eurooppalaisen tietosuojalain nojalla.
Ei mitenkään rauhoittavaa. Nyt se viestittely pitää ehdottomasti lopettaa. Sen sijaan jännitys sai vallan.

"sorry for this delay. i am quite sceptic about all of this. so i made some googling (i dont believe, i said this) and it has made me even more sure about that this is not real. so, pic of you in fb is really nice, you look good, but i think this is a hoax. sorry."
Eipä pitäisi enää kuulua mitään. Piste. hö.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti