perjantai 22. elokuuta 2014

Uusi viesti salaiselta ihailijalta

Mun olis pitänyt poistaa se viesti. Myönnän. En mä tiedä, miksi en poistanut. Se jäi kummittelemaan mieleen.

Pitäisi poistaa se. Tai vastata, että olen äiti ja olen naimisissa.
Mä vastasin siihen.

"Well good day to you, too. You got my attention. This is very surprising and i'm not sure how to react. How are you? "

Mä epäröin vain vähän, kun painoin enteriä. Jännittää vastaus, mutta en mä uskonut, että tulisi heti. Pian kuitenkin ruutuun välähtää viesti.

"Thanks for your reply .Its a pleasure to read from you .I am very interested in you and will like to know you better. Are you single? "

Tä? Se vastasi. Nyt pitäisi kyllä heti laittaa peli poikki ja ilmoittaa, että olen naimisissa.
Sen sijaan mä vastasin kierrellen: "I am a mother to 5 kids. and I am a finn, so first question to me, is why? why me?sorry, if that seem rude to you. "

Mikä helvetti mua vaivaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti